اسلام پدیا راه اندازی شد
پایگاه اینترنی " اسلام پدیا " با هدف دسترسی آسان علاقه مندان و محققان مسائل مختلف اسلامی به منابع معتبر راه اندازی شد.
پایگاه اینترنتی "اسلام پدیا" یا همان دایره المعارف اینترنتی اسلامی به نشانی  www.islampedia.ir هم اکنون به زبان فارسی است و در آینده زبان های دیگر به آن افزوده می شود. 

موضوعاتی چون قرآن ، حدیث ، کلام ، فلسفه ، اخلاق ، عرفان ، فقه ، تاریخ ، سیره و ادیان و مذاهب در این پایگاه ارائه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین هادوی ، مدیر موسسه علمی ، تحقیقاتی رواق حکمت که این پایگاه اینترنتی را راه اندازی کرده است گفت: این پایگاه یک دایره المعارف اینترنتی در حوزه سایت های مرجع و منبعی برای محققان مسائل اسلامی و علاقه مندان اسلام است تا بتوانند مسائل گوناگون مربوط به اسلام را به شکل معتبر و دقیق در فضای مجازی بیابند.

حجت الاسلام هادوی با اشاره به اینکه در مرحله اول راه اندازی این دایره المعارف اینترنتی ، محتواهای اسلامی تولید شده در موسسه رواق حکمت در موضوعات مختلف در آن قرار داده شد ، افزود: در مرحله دوم و سوم که حداکثر تا یک سال آینده انجام می شود ، امکان قرار گیری داده های تولیدی سایر مراکز فعال در حوزه اسلام و اسلام شناسی با نام و نشان خود آنها و امکان وارد یا ویرایش کردن اطلاعات به همه کاربران بر اساس ضوابط دایره المعارف اسلامی فراهم می شود.

وی هدف از این کار را انتقال مدیریت اطلاعات و محتواهای اسلامی تولید شده در فضای مجازی به مراکز تحقیقاتی اسلامی و جلوگیری از سوء استفاده های مغترضان و دشمنان اسلام دانست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: